השתלת שיניים ללא כאבים

השתלת שיניים ללא כאבים עם מרפאה מובילה

מהו העניין שמטריד אתכם יותר מכל עניין אחר בכל מה שקשור לשיניים ובמיוחד להשתלת שיניים? סביר להניח שכולנו מתמודדים עם אותו חשש עיקרי המשותף ליקום כולו- החשש מפני כאב משמעותי שלא נוכל לסבול. כאב הוא הגורם העיקרי שמרתיע אותנו מלפנות למטפל בכל מה שקשור לשיניים שלנו, ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר בהשתלת שיניים שכבר יצא לה שם של סיוט. האם השתלת שיניים ללא כאבים היא מציאות אפשרית או שאין ברירה אלא לסבול, ואולי לסבול הרבה- כדי לקבל שיניים מושלמות בחזרה? ומה ניתן לעשות אם כן? המומחים של ביוטק סמייל אינם מרימים ידיים ומציעים לכם מידע מלא אודות השתלת שיניים ללא כאבים.

האם השתלת שיניים ללא כאבים היא מציאות אפשרית

אז קודם כל חשוב שתדעו כי מרבית המרפאות שמציעות לכם השתלת שיניים ללא כאבים מתכוונות למשהו אחר ממה שאתם מתכוונים אליו- הן מתכוונות להליך הרפואי במרפאה בלבד, לעומת זאת, כאשר אתם מדברים על כאב בהשתלת שיניים בדרך כלל אתם כוללים תחת הכותרת הזו גם כאבים לאחר הטיפול. אז כן ולא, השתלת שיניים עצמה תהיה בכל המרפאות נטולת כאב, לא משנה באיזו דרך אלחוש תבחרו. תהליך הטיפול עצמו בלסת שלכם ובשתלים בדרך כלל לא יהיה כרוך בכאב, הוא מבוצע בהדרמה, לפעמים חלקית ולפעמים מלאה, לפעמים בשילוב סדציה ולפעמים בלעדיה. יחד עם זאת, כאשר מדברים על כאב שמלווה את המטופל לביתו מספר ימים לאחר ההשתלה- זה כבר עניין אחר לחלוטין, מרבית המרפאות שמבטיחות לכם השתלת שיניים ללא כאבים מודות בכך שבימים לאחר הטיפול יהיה כאב, ואפילו כאב משמעותי.

האם אין פתרון?

אצלנו בביוטק סמייל, אנחנו מבצעים השתלות שיניים לאורך השנים ויודעים כי הכאב הכרוך בהשתלה הוא בלתי נמנע אבל באמצעות טיפול מיומן ומקצועי שרואה את הכאב כגורם שיש להתמודד עמו ניתן להפחית את רמות הכאב לאחר השתלה שאפשר בהחלט לחיות איתו. איך עושים את זה? באמצעות בחירת טיפול מדויק ומינימלי עבורכם, ולעיתים נעשה זאת באמצעות מכשיר – מדריך(גייד) דיגיטלי המאפשר דיוק מקסימלי והחדרת השתל במהירות ללא קדיחה או תפרים. שימוש במדריך דיגיטלי מתאפשר במקרים מסוימים. אנו מקפידים על עבודה מיומנת ומקצועית במיוחד, והתאמה מדויקת של משככים לאחר הטיפול- דברו איתנו לעוד פרטים.

טיפול שיניים ללא כאבים

טיפול שיניים ללא כאבים

רפואת הכאב היא בין מקצועות הרפואה שמקבלים את מירב תשומת הלב בשנים האחרונות. אמנם פיתוחים רפואיים אינם מפסיקים להגיע לכותרות המידע שלנו בכל בוקר מחדש, מכל שטחי הרפואה. לבעיות הכאב, הרפואה עדיין מחפשת פתרונות יעילים, והרבה משאבים עולמיים מוקדשים לתחום. למעשה, אכן יש לא מעט פתרונות שיכולים לסייע למטופלים בתחומים שונים, אבל יש עוד דברים שחשוב שתדעו על כאב פיזי, ובמיוחד כאשר אנחנו מדברים על שיניים. מרפאת ביוטק סמייל מדברים על טיפול שיניים ללא כאבים.

טיפול שיניים ללא כאבים – יש דבר כזה?

אז קודם כל- יש. המטופלים שלנו יעידו שאכן טיפול שיניים ללא כאבים אינו חלום רחוק מן המציאות, הוא בהחלט עשוי להתרחש אם יש את הנתונים המתאימים לכך. חשוב לדעת כי רפואת הכאב בעולם הקדישה לא מעט זמן ומחשבה לחיפוש אחר פתרונות עבור טיפול שיניים ללא כאבים, וכך שולבו בכל מרפאות השיניים אמצעי הרדמה ואלחוש במינונים ורמות שונים. אבל יחד עם זאת, עדיין לא כל מרפאה מחזיקה אצלה את מגוון אמצעי האלחוש האפשריים והמתקדמים בתחום, ובמיוחד- זה לא רק עניין של מכשור אלא גם עניין של מיומנות, מקצועיות ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות. ראשית, ישנם אמצעי טשטוש, סדציה והרגעה, כמו גז צחוק ועוד, אלו הם אמצעים שנועדו להציע מגוון פתרונות עבור טיפול שיניים ללא כאבים ויש מרפאות המחזיקות אותם. במקביל, חשוב עוד יותר לדעת כי מיומנות של הרופא המטפל תקבע האם האמצעים הללו יעזרו לכם לקבל טיפול שיניים ללא כאבים, או שלא יהיה בהם די כדי להקל עליכם, גם בזמן שלאחר הטיפול.

איך זה עובד?

כך למשל מינון נכון של חומרי ההרדמה שמזריקים לכם לחניכיים יקבע האם ההרדמה תהיה אפקטיבית ותמנע מכם את הכאב באזור הטיפול כולו, או שהיא לא תהיה מספקת. גם מיקום נכון של ההזרקה חשוב כדי להשיג את אפקט ההרדמה הרצוי, ויש גם צורך להתייחס למיומנות בהתאמת שאר הפתרונות. רוצים טיפול שיניים בטוח מופחת כאב? דברו איתנו.

השתלת שיניים ללא כאבים
פרטי התקשרות

לקביעת פגישת ייעוץ

עוד בנושא

הלבנת שיניים

חיוך בוהק ולבן הוא סמל לבריאות, חיוניות וביטחון עצמי. רבים שואפים להשיג מראה זה, ופונים למגוון פתרונות, החל ממוצרים ביתיים

קרא עוד »
השתלות חניכיים

מהי השתלת חניכיים? השתלת חניכיים היא הליך כירורגי מתקדם בתחום הפריודונטיה, המיועד לטיפול בנסיגת חניכיים או בחסר רקמת חניכיים. בניגוד

קרא עוד »
!-- BEGIN accessible.org.il -->