הסודות שמאחורי הצלחת של יישור השיניים השקוף

היתרונות של יישור השיניים השקוף

ישנם היתרונות מרבים ליישור השיניים באמצעות משקפיים שקופים. הם מאפשרים טיפוח נוח וקל לשמירה על השיניים. בנוסף, הם רגישים יותר ומאפשרים הצגת השיניים באופן טבעי יותר, מה שמקנה מראה אסתטי נהדר.

טיפולים שניתן לטפל באמצעות יישור השיניים השקוף

יישור השיניים השקוף הוא פתרון מושלם לתיקון גורמים נפוצים כמו שיניים לא מעולה, היפרוקציה, חשיפת שורשים, צפון בלבד ועוד. בשיטת הטיפול אפשר לטפל בכל אלו בצורה קלה ולא מורגשת.

התהליך המדויק של יישור השיניים השקוף

יפה, אז מה סודות השמאימים שמאחורי תהליך יישור השיניים השקוף? למרבה המזל, אפשר לחשוף את המענה שלך בצורה מאוד פשוטה. ניתן לראות שהגעת לכאן, אז הנה מה שצריך לדעת: השיניים מושפעות ישירות על ידי חיבור של קליניים לשיניים. אין טיפול מיוחד בשיניים או כמוויות שחורות בין השיניים שמקפיצות אותך.

סוגי המכשורים לישור השיניים השקוף

ישנם שני סוגים עיקריים של מכשורים לישור השיניים השקוף: מכשירי אינווזליין ומכשירי סראליין. מכשירי האינווזליין הם עשויים מפלסטיק שקוף ונראים כמעט בלתי נראים. מכשירי הסראליין יכולים לשפר את מערכת השיניים באופן דינמי וניתן להסירם בקלות למטרת ניקוי.

טיפולים קודם ולאחר שימוש במכשירי יישור

מה המתקנים הנדרשים לפני ואחרי טיפול במכשירי יישור השיניים השקוף? טיפול התחלתי בשיניים כגון תיקון כתרים או טיפול בשורשים עשוי להיות נחוץ לפני התחלת הטיפול במכשירי יישור. לאחר הטיפול במכשירי יישור, כדאי לשקול טיפולים נוספים כגון תיקון שיניים שבורות, טיפולי שן קורונה, או שיקום שיניים יח"צ.

מה

מה שיניים שקופות הם סוג מתקדם של טיפול ביתי המשתמש במחוות שקופות ומתקן אליהן המיוון את מבנה השיניים. השימוש במחוות שקופות מאפשר לטפל במגוון שונה של בעיות דנטליות ולשקף את השיניים בצורה טבעית, מה שמעניק לך חיוך טבעי ואסתטי.

פרטי התקשרות

לקביעת פגישת ייעוץ

עוד בנושא

כתר חרסינה

כתר חרסינה לשיניים חרסינה נשמעת לנו תמיד כמו חומר מיושן שאבד עליו הכלח, ודי בצדק. בובות חרסינה, צלחות חרסינה ועוד

קרא עוד »
הקצעת שורשים בלייזר

הקצעת שורשים הינה פרוצדורה פריודונטלית המיועדת לסילוק משקעים ורקמה נגועה מפני שטח השורש מתחת לקו החניכיים. התערבות זו מומלצת למטופלים

קרא עוד »
!-- BEGIN accessible.org.il -->