יישור שיניים למבוגרים

יישור שיניים למבוגרים

יישור שיניים למבוגרים – מה צריך לדעת?

יישור שיניים עבור צעירים ובני נוער הוא עניין אופנתי לכל הדעות. טרנד יישור שיניים ופלטות שונות כובש את הכיתות בארץ ובעולם, בכל כיתה יהיו הסנוניות הראשונות שיביאו איתן את התופעה וכולם ירגישו עם זה בנוח- גשרים, קוביות וסמכים שונים לשם יישור שיניים הם עניין לא רק נפוץ, אלא גם מכבד ומרגיש בוגר ואסתטי. לעומת זאת, כאשר אנחנו מעוניינים לבצע יישור שיניים למבוגרים- הסיפור שונה לחלוטין. בגיל הבוגר לא מקובל בדרך כלל להופיע ולהסתובב עם גשר או קוביות או כל מה שקשור ליישור שיניים, זה לא מחמיא ומרגיש לפעמים אפילו נערי ולא מכבד. מה עושים אם בכל זאת מעוניינים לבצע יישור שיניים בגיל מבוגר? כיום יש מענה מושלם עבור יישור שיניים למבוגרים, מדובר ביישור שיניים פנימי המורכב בתוך הפה בצד האחורי והפנימי של השיניים, ואינו נראה כלפי חוץ כלל, למעט במקרים בהם תתעקשו לפתוח את הפה ולהרים אותו בזווית שתאפשר הצצה לחברים. מרפאת ביוטק סמייל בעלת בלעדיות בארץ לשימוש בפטנט עולמי ליישור שיניים מוסתר המורכב בחלק הפנימי של חלל הפה.

כמה זמן לוקח יישור שיניים למבוגרים?

באופן כללי לעיתים יישור שיניים למבוגרים לוקח זמן רב יותר מתהליך יישור שיניים אצל צעירים, כיוון שהשיניים מקובעות באופן חזק יותר למקומן. מצד שני, טיפול בחוט חכם פנימי מקצר את התהליך. קשה לתת אומדן מדויק לאורך התהליך, כיוון שבסופו של יום כל מטופל מגיע עם לסתות במצב ובמבנה אחרים, בדרגות חומרה אחרות של אי סדירות, וברמות חוזק שונות של מערכת הלסת, כך שקביעת משך הטיפול היא אינדיבידואלית ותעשה במרפאה בהתאם לנתונים האישיים של הלקוח.

על מה צריך להקפיד במהלך תהליך היישור?

תהליך יישור שיניים הוא תהליך רפואי אבל הצלחתו תלויה לא רק במקצועיות של הרופא אלא גם במידת ההשקעה וההתמסרות של הלקוח לתהליך. ניקיון קבוע של השיניים והגשרים או הקוביות הוא הכרחי למניעת נזקים לשיניים במהלך הטיפול, קביעת מפגשי ביקורת על פי המלצת הרופא המטפל והתמדה בהגעה לביקורות הללו. מתעניינים ביישור שיניים למבוגרים? דברו איתנו.

יישור שיניים למבוגרים
פרטי התקשרות

לקביעת פגישת ייעוץ

עוד בנושא

ניקוי שיניים עמוק

ניקוי שיניים עמוק הוא טיפול המיועד לניקוי אזורים בפה שאינם נגישים לניקוי רגיל. הטיפול מתמקד בניקוי כיסי חניכיים עמוקים. מהות

קרא עוד »
יישור שיניים פנימי

יישור שיניים פנימי יתרונות יישור שיניים פנימי או בשמו המקצועי יישור שיניים לינגואלי זוהי שיטה חדשה ומתקדמת שעובדת ומוכיחה את

קרא עוד »
!-- BEGIN accessible.org.il -->