יישור שיניים פנימי

יישור שיניים פנימי יתרונות

יישור שיניים פנימי או בשמו המקצועי יישור שיניים לינגואלי זוהי שיטה חדשה ומתקדמת שעובדת ומוכיחה את עצמה באופן בולט בתחום הטיפולים האורתודנטיים, וזו הסיבה המרכזית שגורמת לאנשים לברר אודותיה ולחפש את המקום הנכון והמקצועי שמטפל בשיניים עקומות או בלתי סדורות באמצעות הטיפול החדשני והמתקדם של יישור שיניים פנימי. איך זה עובד, האם באמת לא ניתן לראות את המיישרים המותקנים בפנים הפה, והאם יישור שיניים פנימי באמת מוכיח את עצמו? כל השאלות מקבלות מענה מהיר ונוח אצלנו במרפאת ביוטק סמייל, על ידי הצוות המקצועי והמיומן שלנו בתחום יישור שיניים, אבל אפשר לתמצת לכם חלק מהמידע החשוב עבורכם כאן בשורות הבאות.

איך עובד יישור שיניים פנימי

כל תהליך יישור שיניים פועל באמצעות הפעלת לחץ מסוים על השיניים, זאת כדי להזיז אותן למקום הנכון והמתאים יותר עבורן. באופן עקרוני, ניתן לעשות זאת בלא מעט שיטות, אבל יש כאלו שהוכיחו את עצמן יותר מאחרות. הצלחה של טיפול שיניים תלויה בעיקר בתהליך שנעשה במיישרים, כלומר- לאחר התקנת המיישרים על השיניים אתם תקבלו לוח פגישות שבו בכל פגישה האורתודנט שלכם יראה את מצב ההתקדמות של התזוזה בשיניים. הפטנט בבלעדיות בביוטק סמייל- הינו חוט זכרון צורה חכם. החוט מורכב בחלק הלשוני של השיניים ומושך את השיניים לצורה בה תוכנת החוט. דווקא בשיטה הזו נדרשים פחות מפגשים עם הרופא שכן השיניים נעות עם החוט המותקן אט אט לקשת מסודרת ויפה, כפי שנקבע מראש. ביישור שיניים פנימי המיישרים מותקנים על קו השיניים במיקום האחורי שלהן, בתוך הפה, מה שגורם לכך שלא רואים אותם כלפי חוץ.

כמה זה עולה

מחיר יישור שיניים פנימי אינו גבוה באופן יוצא דופן משאר שיטות יישור השיניים, ולעומת זאת יש לו יתרונות בולטים רבים אחרים שעולים על השיטות האחרות. בתהליך יישור שיניים פנימי ניתן להגיע למשך זמן טיפול קצר יותר, לקיים פחות פגישות עם הרופא ולחוש כאבים מופחתים יותר שיתלוו לאורך התקופה. מתעניינים ביישור שיניים מקצועי או בתהליך יישור שיניים פנימי בטוח וחכם? השאירו כאן פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם למידע נוסף ללא עלות.

פרטי התקשרות

לקביעת פגישת ייעוץ

עוד בנושא

הקצעת שורשים בלייזר

הקצעת שורשים הינה פרוצדורה פריודונטלית המיועדת לסילוק משקעים ורקמה נגועה מפני שטח השורש מתחת לקו החניכיים. התערבות זו מומלצת למטופלים

קרא עוד »
ניקוי שיניים עמוק

ניקוי שיניים עמוק הוא טיפול המיועד לניקוי אזורים בפה שאינם נגישים לניקוי רגיל. הטיפול מתמקד בניקוי כיסי חניכיים עמוקים. מהות

קרא עוד »
!-- BEGIN accessible.org.il -->