קשתיות שקופות נשלפות ALIGNERFIT

סדרת קשתיות שקופות נשלפות ליישור שיניים Alignerfit מיוצרת מחומר תרמופלסטי תלת-שכבתי בעל תכונות אלסטיות ייחודיות. החומר מאפשר העברת כוח רציפה לאורך מהלך הטיפול, תוך שמירה על עוצמת לחץ התחלתית נמוכה יחסית. תכונות אלו מעניקות רמת נוחות משופרת במהלך טיפול יישור השיניים. החומר גמיש, עמיד בפני שבירה ומאפשר חלוקת העומס באופן רציף ואחיד, תוך הבטחת נוחות גבוהה בעת הלבישה.

השילוב הייחודי של קשתיות Alignerfit עם מנורת הסד הדנטלית OrthoSpeed, המשתמשת בקרינת אינפרא-אדום ורטט מיקרו-ויברציות בעוצמה נמוכה, מקנה יתרונות משמעותיים: האצת תנועת השיניים וקיצור משך הטיפול בכ-30%, הפחתת דלקות וכאבים, ושיפור בריאות החלל הפה על ידי קידום חילוף חומרים ותהליכי ריפוי עצמי.
המיקרו-ויברציות מסייעות בהצמדה נאותה של הקשתיות למיקומן הרצוי ומפחיתות תחושות אי-נוחות.

השימוש במנורת OrthoSpeed דרוש רק לדקות ספורות ביום, במהלך שלושת הימים הראשונים לכל שלב חדש של קשתיות AlignerFit. מנגנון הפעולה של מנורת OrthoSpeed ידוע כטיפול באור בעוצמה נמוכה, המעודד חילוף חומרים תאי, יוצר עלייה באנרגיה לריפוי ומסייע בהפחתת כאבים. האנרגיה עוזרת לעצב מחדש את העצם ומקלה על תנועת השיניים.

בימים הראשונים לאחר הרכבת הקשתיות, ייתכן שינוי קל באופן הדיבור ובקצב יצירת רוק בפה. זוהי תופעה נורמלית אשר תחלוף בתוך מספר ימים.

מרווחים קטנים בין הקשתית החדשה למיקום הנוכחי של השיניים הינם תקינים, שכן השיניים דורשות זמן להתאים למצב החדש של הקשתית. במידה וקיימות בעיות משמעותיות בהתאמה, יש ליידע את הרופא המטפל.

לרוב מומלץ להסיר את הקשתיות לפני הארוחה ולהחזירן מיד לאחריה.

למעט מים קרירים, אין לצרוך משקאות חמים או בעלי צבעי מאכל כגון יין, קפה, תה וקולה בעת הרכבת קשתיות, כדי למנוע אובדן שקיפות ועיוות הפלסטיק.

לא מומלץ ללעוס מסטיק בעת הרכבת קשתיות, שכן הוא עלול להידבק אליהן. יש להסיר את הקשתיות לפני צריכת מזון.

מומלץ להימנע מעישון טבק בעת הרכבת קשתיות, כדי למנוע כתמים.

במקרים מסוימים, קשתיות כוללות נקודות אחיזה קטנות בעלות צורה ייחודית, המיועדות לקדם תנועה מסוימת של השיניים. בנוסף, attachments משמשים לעיגון הקשתית ולשמירה על מיקומה.

במצב של אובדן או שבירה חד-פעמית של קשתית במהלך הטיפול, ניתן להשתמש בקשתית הבאה שבתור לפרק זמן מוגבל. מומלץ להיוועץ באורתודנט לקבלת הנחיות מותאמות אישית.

פרטי התקשרות

לקביעת פגישת ייעוץ

עוד בנושא

השתלות חניכיים

מהי השתלת חניכיים? השתלת חניכיים היא הליך כירורגי מתקדם בתחום הפריודונטיה, המיועד לטיפול בנסיגת חניכיים או בחסר רקמת חניכיים. בניגוד

קרא עוד »
יישור שיניים פנימי

יישור שיניים פנימי יתרונות יישור שיניים פנימי או בשמו המקצועי יישור שיניים לינגואלי זוהי שיטה חדשה ומתקדמת שעובדת ומוכיחה את

קרא עוד »
כתר חרסינה

כתר חרסינה לשיניים חרסינה נשמעת לנו תמיד כמו חומר מיושן שאבד עליו הכלח, ודי בצדק. בובות חרסינה, צלחות חרסינה ועוד

קרא עוד »
!-- BEGIN accessible.org.il -->